Jak si vybrat portál na WhitePress® a dosáhnout svých cílů

Logika a intuice - to je to, co inzerenti používají při výběru místa na zveřejnění svých článků na WhitePress® portálech. Nebo spíše: měly by to používat. Avšak ne vždy to tak funguje. Většina se řídí leností a jednoduše "jdou z bodu A do bodu Z" nepřemýšlejíc o svých cílech, zatímco programátoři a redaktoři WhitePress® portálů se ze všech sil snaží poskytovat jedinečné ukazatele, historické údaje, grafy a hodnocení kvality. A to je něco, co stojí za to využít!
Začněte vydělávat peníze ještě dnes.
Zaregistrujte se zdarma

Cíle publikování by měly být všestrannější - nestojí to téměř nic

Máte zájem o širší publikum nebo pouze o dofollow odkaz na konkrétní blog? Nebo chcete promo na známých bulvárních stránkách? Nic nás nepřekvapí. WhitePress® je tu, aby vám pomohl splnit i ty nejegocentričtější sny :-) Je důležité si uvědomit, že publikováním článku můžete dosáhnout několika cílů současně. Navíc tento přístup často zvyšuje účinnost při realizaci našeho základního cíle.

Zde je seznam příkladů cílů dosažených zveřejněním článků v médiích:

  • propagace značky nebo produktu
  • zlepšení image firmy
  • něco jako „osobní branding“
  • nasměrování návštevnosti na webovou stránku
  • získaní odkazu (ach, to SEO)
  • zlepšení ega nebo nálady
  • protože vám to nařídil šéf PR
  • získavání leadů
  • vytvoření remarketingové databáze
  • nové umístění nebo umístění (článek má vysoké organické výsledky)

 

Při realizaci těchto aktivit někteří vydavatelé jednoduše očekávají výsledky uvedeny níže:

  • nezáleží na tom, kolik lidí si článek prečte – pokud se objeví na známém portálu
  • nezáleží na tom, či portál vůbec někdo čte – pokud je tam link
  • cílová skupina není důležitá, potřebujeme jen 10 000 zobrazení
  • jediná věc, která je důležitá, je, že publikace stojí jen 300 Kč

 

Takovýmto postojem dosahují jednoho zvoleného cile – mohli by jich však dosáhnout několik.

 

Proč se vyplatí dosáhnout více cílů najednou?

Protože to nestojí nic nebo téměř nic.

 

Dobrá publikace, taková, která dokáže dosáhnout základní i doplňkové cíle, spočívá ve výběru správného portálu, nabídky a vhodného obsahu.

Pojďme si tuto teorii ukázat na příkladu.

Základní cíl:

  • Publikaci si objednáváte, protože chcete na svůj web přidat dofollow link.

 

Doplňkové cíle a funkce (které stojí za to, aby byly zohledněny):

  • oslovení širokého publika - dá se dosáhnout výběrem správného portálu a nabídky
  • součástí článku je edukační obsah - proto je pro čtenáře užitečný
  • důkladně vybraná cílová skupina - což znamená správný portál
  • článek obsahuje CTA ("Call To Action" tedy výzva k akci - nějaká grafika nebo interaktivní prvek)
  • článek obsahuje link na další prestižní publikace, které jste napsali

 

Tímto dosáhnete:

  • zvýšení povědomí o značce tzv. brand awareness (dosah)
  • lepší image (vzdělávání a kvalita)
  • návštěvnost (kliknuto odkazy - díky CTA, váš dosah a dobrá téma)
  • podpora pro další publikaci (link na další publikaci)
  • bezpečný SEO link (skutečný portál a skutečný článek)

 

Dodatečné náklady:

  • náklady na přípravu kvalitnějšího obsahu
  • náklady na čas strávený hledáním místa na zveřejnění
  • vyšší náklady na publikaci (ne nutně)

 

Tyto dodatečné náklady nejsou velké, ale dosažené cíle jsou pro inzerenta velmi efektivní. Nezaměřit se na celou řadu cílů, znamená plýtvání zdroji. Proč? Protože i přesto platíte hodně za vysokou kvalitu obou, obsahu i zveřejnění.

Tento článek vám ukáže, jak využít platformu WhitePress® na úsporu času a na výběr optimálního místa na publikování. Začneme analýzou informací, které nám platforma poskytuje, a pak odpovíme na nejdůležitější otázky týkající se výběru portálu a toho, co nabízí.

WhitePress® vám naservíruje unikátní informace jako na podnose

Sebeobdiv vás obvykle nikam nedovede :-) Ale rozmazlovat se musíme! Neexistuje nikdo a nikde na internetu, kdo poskytuje tolik podstatných a jedinečných informací o portálech a blozích jako WhitePress®. Zveřejnění těchto informací je náročná práce - pro programátory (integrace s API) i editory (popisy, kategorie, hodnocení a manuální verifikace).

Níže najdete nejdůležitější informace zpřístupněné platformou WhitePress®, rozdělených do skupin:

Skupina ukazovatelů a informací

Metoda sběru dat

Funkce a cíle

Popis, kategorie tématu, poznámky, typ služby,  klíčová slova

Sesbírané redaktory a vložené vydavatelem.

Lehčí a efektivnější vyhledávání portálů a blogů.

SEO a indikátory návštevnosti (MOZ, Alexa, Google)

API – aktualizované každých pár dní

Technická analýza SEO a návštevnosti.

Nabídka, cena a popis

Připravili redaktoři a vydavatelé. Na jednom portálu je často mnoho nabídek.

Analýza ceny a podmínek nabídky. Pamatujte si - stojí za to pozorně si je přečíst!

Návštěvnost, sledování a historie

Celkovou návštěvnost poskytuje vydavatel. Historie popularity článků se posuzuje na základě historických údajů (sledovací kódy jsou připraveny společností WhitePress).

Posouzení popularity portálu a efektivnosti jeho publikací.

Technické hodnocení a hodnocení kvality obsahu

Hodnocení provádějí redaktoři WhitePress.

Umožní vám to posoudit technickou a obsahovou kvalitu bez procházení stránek.

URL adresy

Vždy se na ně vyplatí kliknout a získat pro sebe hodnocení portálu.

Protože konečné rozhodnutí musí přijmout jednotlivec.

 

Popis, kategorie a typ služby - jak hledat portál

Databáze WhitePress v současnosti obsahuje více než 15 000 portálů a blogů, které obsahují ještě více nabídek. Pokud jste si jasně definovali cíle, pomocí rozšířeného vyhledávání se vyplatí vyhledat služby, které by vás mohly zajímat.

Po kliknutí na políčko "Rozšířené" (Advanced) se zobrazí úplný seznam filtrů, které lze aplikovat na seznam služeb. Vyzkoušejte si nějaké.

Whitepress advanced

Popis dalších vyhledávacích tlačítek a filtrů:

 

  • „Název portálu“ - stačí zadat klíčové slovo a platforma ho vyhledá v popisu, klíčových slovech a na adrese portálu.
  • „Tematická oblast“- seznam můžete zúžit na jednu z několika desítek kategorií.
  • „Typ portálu“ - každá stránka je seřazena podle typu (obecná, tematická) a jejím dosahu (celostátní nebo regionální), seznam lze zúžit tak, aby obsahoval pouze blogy.
  • „Oblast“ - seznam portálů je možné zúžit na jeden konkrétní region.
  • „Cena od ... Cena do“ - zobrazuje stránky, jejichž cena je vyšší než zadaná hodnota "od" nebo nižší než zadaná hodnota "do".
  • „Minimální počet unikátních uživatelů“ - zobrazuje stránky, jejichž celková sledovanost přesahuje zadanou hodnotu (počet unikátních uživatelů na základě statistik odeslaných vydavatelem).
  • „Minimální obsahové hodnocení“- je to hodnocení zpracované redaktory (popis hodnocení redaktorů je uveden v článku níže).
  • „Minimální technické a vizuální hodnocení" - jde o hodnocení, které připravili redaktoři, zde můžete zadat minimum.
  • „Sledování návštevnosti“ - jedinečný ukazatel, který ukazuje, zda daný portál může obsahovat sledovací kód od WhitePress-u a filtrování podle historické popularity. Tento ukazatel najdete popsaný v tomto článku níže.
  • „Odkazy dofollow“ - zobrazuje stránky, které mají alespoň jednu nabídku na zveřejnění, která umožňuje začlenit dofollow odkazy. 
  • „Typ odkazu" - tento indikátor filtruje portály, které akceptují odkazy na inzerenta, smíšené a EML odkazy.
  • „Označení článku“ - seznam můžete omezit na weby, které označují článek jako například "sponzorovaný", "reklamní" nebo "partnerský".
  • „Počet odkazů v obsahu“ - zde můžete filtrovat portály, které umožňují v publikaci jednoho, dvou nebo více než tří odkazů.
  • „Atraktivní cena“ - tento filtr zužuje počet webových stránek na ty, které mají vzhledem k parametru nabídky atraktivní cenu. Ta je vypočtena platformou pomocí speciálního algoritmu. Zmíněnou podmínku splňuje asi 15% nabídek, ve kterých se zohledňují prvky, jako jsou téma, popularita a SEO ukazatele.
  • „Minimální délka propagace“ - zde můžete definovat minimální počet dní propagace v sekci stránky nebo na domovské stránce.
  • „Minimální délka zveřejnění“ - tento ukazatel je uveden v měsících a je definován na základě publikací vydaných prostřednictvím WhitePress portálu. Zde můžete zadat minimální hodnotu.
  • „Délka zveřejnění“ - indikátor minimální délky zveřejnění. Tento parametr je založen na údajích od vydavatelů.
  • „Propagace na Facebooku“ - tento filtr umožňuje vybrat weby, které mají alespoň jednu nabídku s propagací článků na Facebooku.
  • „Žádné multi-tématické portály“ - mnoho portálů se zabývá širokou škálou témat. Kliknutím na toto tlačítko zobrazíte pouze seznam specializovaných stránek.
  • „Cílová skupina“ - tento filtr zužuje seznam lokalit na ty, jejichž cílovou skupinou jsou například ženy, obyvatelé středně velkých měst nebo podnikatelé. Tyto údaje zaznamenávají redaktoři WhitePress.
  • „Pouze s textem od vydavatele“ - zobrazuje stránky, které mají alespoň jednu nabídku, kde uvedená cena zahrnuje i text dodaný vydavatelem.
  • „Moje poslední publikace“ - tento filtr umožňuje vybrat stránky, na kterých jste pro daný projekt nikdy nic nezveřejnili nebo, na kterých jste publikovali naposledy před 6-ti, 12-ti nebo 18-ti měsíci.
  • „Oblíbené“ - každou stránku můžete označit jako oblíbenou. Seznam oblíbených portálů je společný pro všechny projekty daného vydavatele.
  • „Doporučováno redakcí“ - zobrazuje portály a blogy, které mají dobré promo (např. na domovské stránce) a zároveň atraktivní cenu.
  • „Nevyžadují se žádné fotografie“ - tento filtr vybírá portály, které nevyžadují přidání fotografie do článku.
  • „Fotografie v obsahu“ - zde můžete určit povolený počet fotografií v článku od 1 do 5 nebo nad 5.
  • „HTTPS“ - portály s implementovaným https protokolem jsou důvěryhodnější. Takové protokoly používají např. největší a nejznámější webstránky.
  • „Minimální Trust Flow“ - tato možnost filtruje weby, které mají pro tento ukazatel vyšší hodnotu, než je definovaná (ukazatel akceptuje hodnoty od 1 do 100).
  • „Minimální Citation Flow“ - tato možnost filtruje stránky, které mají pro tento indikátor vyšší hodnotu, než je definovaná (ukazatel 1-100, definovaný MOZ).
  • „Minimální Domain Rating“ - tato možnost filtruje weby, které mají pro ukazatel hodnocení domény vyšší hodnotu, než je definovaná.
  • „Minimální Page Rating“ - tato možnost filtruje stránky, které mají pro ukazatel hodnocení stránky vyšší hodnotu, než je definovaná.
  • "Minimální průměrná UR" -  tento indikátor hodnotí minimální UR (hodnocení URL podle Ahrefs) publikovaných článků na webu (přes WhitePress). UR označuje sílu spojování dané podstránky na stupnici od 0 do 100. 

 

Je třeba poznamenat, že stránky se dají seřadit podle data jejich přidání (s posledním nejvyšší), podle vybraných ukazatelů SEM / SEO, podle popularity nebo podle ceny.

Popularita na základě historie publikování

Společnost WhitePress povolila hned od začátku přidávání sledovacího kódu do publikací. Tento kód umožňuje spočítat počet jedinečných zobrazení, jakož i celkový počet zobrazení, pro každý zveřejněn článek. Většina vydavatelů umožňuje použití tohoto kódu, zatímco někteří inzerenti vyžadují jeho instalaci.

 

Na základě historie publikování je portál WhitePress schopen

posoudit efektivnost nabídky každého vydavatele.

Pro inzerenty jsou to cenné a jedinečné informace.

 

Vedle každého portálu v seznamu vydavatelů se ve sloupci SLEDOVÁNÍ NÁVŠTĚVNOSTI zobrazují zelené háčky nebo červené křížky:

Whitepress traffic tracking

Zajímavostí je, že daný portál může mít mnoho nabídek. V takovém případě se průměrná popularita publikace liší pro každou nabídku. Níže je uveden příklad s ukázkou hvězdiček pro portál s mnoha nabídkami:

Kód sledování statistik vyvinutý společností WhitePress je pro inzerenty bezplatný a vydavatelé si ho snadno implementují.

 

Systém statistik poskytuje množství cenných informací. Na panelu inzerenta a vydavatele se vedle zveřejněného článku nachází ikonka "Statistiky". Po kliknutí na ni se zobrazí statistiky rozděleny do sekcí. Zde je několik z nich:

  • všeobecné informace - zde vidíte odkaz na článek, náklady na jeho přípravu a zveřejnění.
  • jedinečné zobrazení a návštevy rozdělené na „desktop“ návštěvnost a mobilní návštěvnost. Pozor: vlevo systém zobrazuje počet všech přihlášených zobrazení a návštěv, včetně těch, které byly dříve, než systém začal s výpočtem podrobnějších informací.

 

  • graf prohlížení článků za určitou dobu - s možností řazení a změny agregace dat (denní, týdenní nebo měsíční)

  • hodinový graf - rozdělení návštěv podle jednotlivých hodin během dne

  • seznam zemí, ze kterých návštěvnost pochází, spolu s jazykem prohlížeče

  • rozdělení návštěvnosti na "desktopovou" a "mobilní" a dále rozdělenou podle operačního systému a typu prohlížeče

  • nejoblíbenější zdroje návštěvnosti - jsou to zdroje návštěvnosti (URL adresy) rozdělené podle domén, s možností zobrazit podrobněji rozdělení v rámci domény

Shrnutí - je to statistický modul portálu WhitePress, který vám umožní analyzovat nabídku každého vydavatele z hlediska popularity publikace. Statistiky jsou chráněny před zneužitím (nákupem návštěvnosti) a jsou k dispozici pro většinu portálů.

Vyhodnocení obsahu a technické kvality editory redakce WhitePress

Editoři redakce WhitePress pečlivě prozkoumali každý portál a blog, který je na platformě k dispozici. V roce 2016 jsme zavedli obsahové a technické hodnocení, které nám umožňuje vyloučit portály nízké kvality a zaměřit se na weby, které mají dostatečně vysokou technickou a obsahovou úroveň. Celý proces ověřování trval dlouhých 5 měsíců a více než 1 500 pracovních hodin. Všechny nové stránky analyzujeme po jejich přidání na platformu.

V následující tabulce jsou uvedeny faktory brány v úvahu při hodnocení, které vydávají naši editoři:

Proč je skóre důležité? Protože je navrženo tak, abychom stránky, které jsou skutečné, aktivní, a o které se někdo stará odlišili od stránek, které nejsou ničím zvláštní nebo od portálů, které nejsou aktualizovány.

Pokud byste chtěli zjistit více informací o hodnocení portálů, přečtěte si na blogu náš článek Požadavky na vydavatelské portály 2020.

Oslovení velkého publika ve správné cílové skupině - jak si vybrat portál a nabídku

Pokud přesněji znáte cíl publikace, prvním krokem by mělo být představení obsahu a definování cílové skupiny. Není to tak snadné, jak by se mohlo zdát. Společnost s národním dosahem, produkující např. zimní zahrady, si možná nevybere největší portály zabývající se stavebními pracemi nebo architekturou. Pokud to budou považovat za opodstatněné, mohou si vybrat místní stránky se základnou v daném městě, které jsou velmi populární a jsou relativně levné.

Klíčové při dosahování vašich cílů je mít nápad na zajímavý obsah a vybrat tu správnou cílovou skupinu.


Pokud máte definovanou cílovou skupinu, vyplatí se zúžit skupinu stránek na vybranou tématickou oblast. Výše jsme diskutovali o základních a pokročilých filtrech, které se dají využít. Jednou z možností, která za to stojí, je "Žádné multi-tématické portály". Na začátku můžete vyloučit i stránky, které jsou příliš malé nebo příliš drahé (i na toto jsou k dispozici filtry).

Nikdo není schopen předpovědět, kolik lidí uvidí vaši publikaci (pokud si samozřejmě nezakoupíte publikaci se zaručenou návštěvností). Nicméně existuje mnoho údajů, které vám mohou pomoci vyhnout se nesprávnému rozhodnutí. Zde jsou 4 kroky k úspěchu:

 

  1. Vyberte si webové stránky, které mají vysoké technické a obsahové hodnocení. Tyto dva parametry obvykle dokazují, že jde o stránky, o které pečují a jsou aktuální. Vysoká návštěvnost nových publikací vyžaduje uživatele, a tito navštíví domovskou stránku pouze pokud budou příspěvky pravidelně přidávat a stránka se bude rozvíjet na pravidelné bázi. Mnoho webů má dobré všeobecné statistiky, ale nízkou sledovanost nových článků pouze proto, že jsou dobře umístěny.
  2. Vyberte si web, který umožňuje sledování návštěvnosti, zejména pokud jsou k dispozici obecné statistiky (hvězdičky). Pak můžete mít určité očekávání a odhadovat sledovanost. Nezapomínejte však, že hodně záleží na zvolené tématu, hlavní fotografii a dalších faktorech.
  3. Vyberte si správnou nabídku! Většina dobrých stránek má mnoho publikačních nabídek. Některé mají propagační akce na sociálních sítích, jiné na domovské stránce. Pokud počítáte s popularitou vašeho článku, je lepší zaplatit poplatek za publikování a zvolit si nabídku, která obsahuje propagaci. Pozorně si přečtěte popis nabídky.
  4. Pečlivě si znovu prohlédněte stránku. Položte si otázku: "Je to skutečně dobré místo pro váš obsah?"

 

„Chci prestižní publikaci, kterou uvidí hodně lidí. "

Pokud hledáte místo pro publikaci můžete své rozhodnutí založit na ceně (bohužel jsou to dražší stránky) a na hodnocení obsahu. Jako vždy se vyplatí využívat rozšířené možnosti vyhledávání, které jsou na platformě dostupné.

Poté, co stránku najdete, budete čelit dalšímu rozhodnutí - kterou nabídku si vybrat. Níže uvádíme několik příkladů nabídek z jedné z nejpopulárnějších webových stránek zabývajících se interiérovým designem.

Jak vidíte, existuje mnoho různých možností, které se liší z hlediska ceny až dvojnásobně! Ale má to své důvody. Prostřednictvím tlačítka "ČÍST VÍCE" si zobrazíte širší popis, ve kterém se dočtete, jaké jsou specifické rozdíly daných nabídek.

Propagace článku po dobu 7 alebo 14 dní na domovské stránce
Propagace článku na Facebooku nebo Bez propagace na Facebooku
Obsah obsah dodaný vámi nebo napsaný vydavatelem

„Chci posilnit svoje stránky na Google“

Zde je jeden velmi jednoduchý recept na úspěch. Podívejte se na popis způsobu výběru portálu, jehož cílem je oslovit velkou skupinu vhodných čtenářů. Jen nezapomeňte na odkaz na svou stránku. A je to.

Dobrý link je takový, na který lidé kliknou. 

Nemyslete na SEO – myslete na čtenáře.

Pokud však chcete použít kratší cestu a riskovat, postupujte podle následujících 6 tipů jak vybrat portál a blogy, kde můžete vložit dofollow odkaz na své stránky:

  1. Akceptujte poze vysoké minimální skóre za obsah a technickou kvalitu. Ale především za obsah.
  2. Seřaďte stránky podle TrustFlow.
  3. Publikování několika článků na tom stejném webu není vůbec špatné.
  4. Publikujte vysoce kvalitní obsah, vyhýbejte sa EML a propojte různé stránky - nejen svoje vlastní.
  5. Věnujte pozornost vnitřním odkazům na stránkách, které jste si vybrali.
  6. Použijte filtr „Atraktivní cena“.

 

 

 

Vaše komentáře (0)
Redaktori WhitePress-u si vyhrazují právo odstranit urážlivé komentáře vůči jiným lidem, které obsahují vulgární slova nebo se netýkají témata.
Správcem osobních údajů je WhitePress s.r.o. se sídlem v Petrovicích u Karviné, Dolní Marklovice 392, Vaše osobní údaje jsou zpracovávány pro marketingové účely WhitePress s.r.o. a subjekty, které mají zájem uvádět na trh své vlastní zboží nebo služby. Marketingový cíl WhitePress s.r.o. zahrnuje komerční informace o konferencích a školeních souvisejících s obsahem publikovaným v části Znalostní báze.

Právním základem pro zpracování Vašich osobních údajů je legitimní účel sledovaný Správcem a jeho partnery (čl. 6 odst. 1 písm. F GDPR).

Uživatelé mají následující práva: právo požádat o přístup k jejich údajům, právo na jejich opravu, právo na vymazání údajů, právo na omezení zpracování a právo na přenos dat. Další informace o zpracování Vašich osobních údajů, včetně Vašich práv, naleznete v našich zásadách ochrany osobních údajů.
Přečtěte si vše
  • Článek ještě nebyl komentován.
Správcem osobních údajů je WhitePress s.r.o. se sídlem v Petrovicích u Karviné, Dolní Marklovice 392, Vaše osobní údaje jsou zpracovávány pro marketingové účely WhitePress s.r.o. a subjekty, které mají zájem uvádět na trh své vlastní zboží nebo služby. Marketingový cíl WhitePress s.r.o. zahrnuje komerční informace o konferencích a školeních souvisejících s obsahem publikovaným v části Znalostní báze.

Právním základem pro zpracování Vašich osobních údajů je legitimní účel sledovaný Správcem a jeho partnery (čl. 6 odst. 1 písm. F GDPR).

Uživatelé mají následující práva: právo požádat o přístup k jejich údajům, právo na jejich opravu, právo na vymazání údajů, právo na omezení zpracování a právo na přenos dat. Další informace o zpracování Vašich osobních údajů, včetně Vašich práv, naleznete v našich zásadách ochrany osobních údajů.
Czytaj całość
Doporučené články