Jak vydělat více s WhitePress® - 11 tipů pro vydavatele

Zeptali jsme se zákazníků platformy, co očekávají od vydavatelů a co pro ně dělá nabídku portálu atraktivní. Na základě jejich odpovědí jsme shromáždili cenné tipy do 11 klíčových bodů. Informace o počtu uživatelů a SEO parametrech jsou velmi důležité, ale ukázalo se, že někteří zákazníci také hledají nabídky "na míru" nebo jim záleží na rychlosti publikování.
Začněte vydělávat peníze ještě dnes.
Zaregistrujte se zdarma

Nejdůležitějším aspektem je to, zda je váš web populární, dobře udržovaný a jakou cenu nabízíte za zveřejnění. Snížení ceny často způsobuje zřetelný nárůst objednávek, ale příliš nízká cena může také způsobit "přemnožení" externími publikacemi, což snižuje podstatnou hodnotu webu. Zřejmé prvky, které ovlivňují poptávku, jsou: povolení odkazů dofollow, souhlas s analytickým kódem a aktuální statistiky o návštěvnosti webu. Pokud však chcete výrazně zvýšit atraktivnost stránky, stojí za to přečíst si naše krátké tipy a vylepšit nabídku během několika minut.

1. Optimalizujte popis portálu

Ve společnosti WhitePress® rozdělujeme zákazníky na ty, kteří pečlivě přehodnocují každou nabídku a na ty, kteří na to nemají čas. Pokud jde o ty druhé, je důležité, abyste kromě ceny a SEO parametrů důkladně poskytly informace o portálu. Samozřejmě, můžete jednoduše napsat: módní portál, ale potenciální zákazníky můžete také přilákat již ve fázi popisu portálu. Jaké informace zákazníci hledají?

  • Čemu se portál věnuje?
  • Jaká je jeho hlavní cílová skupina?
  • Dokáže portál vytvořit nebo ovlivnit názor, což jej činí odlišným?

Zamyslete se nad tím, jak váš portál vyniká od ostatních. Může jít například o následující charakteristiky: je to nejstarší portál v regionu, sdružuje nadšence místní turistické atrakce nebo vytváří největší fórum fanoušků pro konkrétní sport. Toto je velmi důležitá informace, o které potenciální zákazník nebude vědět jen rychlým prohlížením vašeho portálu.

2. Přidejte tagy

Věděli jste, že mnoho zákazníků na platformě vyhledává portály podle konkrétních klíčových frází, např. „krby“, „ručně vyrobené dárky“, „nemovitosti v Praze“? Pokud provozujete stavební portál, který má zahradní část – do popisu nezapomeňte přidat tagy "zahrada" a "zahrady"! Potenciální zákazník vás tak najde mnohem rychleji v seznamu několika tisíců portálů. Podle našich zkušeností se v tagů vyplatí zahrnout:

  • názvy nejpopulárnějších kategorií na webu,
  • cílové skupiny vašeho portálu, např. účetní,
  • nejoblíbenější témata, které jsou implementována na vašem portálu, např. zahradní nábytek,
  • úzce specializovaná témata, jimiž se portál zabývá a které nejsou uvedeny v databázi WhitePress®, např. letectvo.

3. Zabezpečte lepší odborné a technické hodnocení portálu

Hodnocení přidělené platformou se určují na základě objektivních ukazatelů externích nástrojů a analýz, které provádí specializovaný pracovník WhitePress®-u. Podrobnější informace o složkách hodnocení naleznete v tomto článku: Požadavky na vydavatelské portály 2020. Nezapomeňte, že zákazníci mohou zúžit seznam portálů podle specifického minimálního hodnocení – čím vyšší je hodnocení, tím lépe je portál vnímán.

Hodnocení jsou také velmi důležité, pokud máte zájem o stažení hostujících článků: toto je kromě UU a Trust Flow jeden z parametrů, které zákazník poskytuje.

4. Zajistěte přesný popis nabídek

Je pravda, že pro některé jsou důležité pouze ceny a SEO parametry portálu. Ale pro zákazníky, kteří mají nestandardní požadavky, jsou velmi důležité i odpovědi na následující otázky: kolik fotografií může vydavatel vložit do obsahu nebo jaký typ odkazování umožňuje? Pokud jste ještě neuvedli podrobnosti ve své nabídce, ujistěte se, že tak učiníte.

Speciálně pro vás jsme si popovídali s lidmi, kteří pracují v redakci WhitePress®, abychom zjistili, jaké otázky jim každý den kladou zákazníci. Zde jsou nejčastější z nich:

  • Kde přesně se na hlavní stránce propagace objeví?
  • Co se stane s článkem po roce? Odstraní vydavatel odkazy?
  • Kolik fotografií mohu vložit do obsahu?
  • Je možné odstranit další reklamy, např. bannery kolem článku?
  • Je možné odstranit komentáře?

5. Přidejte nabídku s propagací v sociálních médiích

Pokud má váš portál Facebookovou stránku nebo profil na Twitteru, určitě ji přidejte do své nabídky. Mělo by jít o nabídku s propagací na domovské stránce, vytvořenou s cílem maximálního dosahu na zákazníka. Od zákazníka lze samozřejmě požadovat kvalitnější obsah nebo typický content marketingový článek – konec konců, bude to obsah, který propagujete mezi vašimi čtenáři.

6. Přidejte nabídku na zveřejnění tiskových zpráv

Platformu používají jednotliví inzerenti, SEO agentury, mediální domy, a i PR agentury. Pokud jde o PR agentury, je důležitá publikace tiskových zpráv jejich zákazníků. Nezapomínejte, že tomuto typu obsahu se často nelze vyhnout.

7. Přidejte nabídku s napsáním článku

I když mnoho zákazníků přichází na platformu s vlastními hotovými články a WhitePress® rovněž nabízí napsání obsahu, nezapomínejte, že existuje i skupina zákazníků, kteří dávají přednost článku, napsanému vydavatelem. Proč?

  • Nikdo nezná čtenáře tak jako vydavatel; ví nejlépe, jak prezentovat téma čtenářům, tak aby zaujalo.
  • Napsání článku osobou, která vytváří obsah pro portál, je zárukou, že bude podobný obsahu vydavatele a nebude vypadat jako "přilepená reklama".
  • Vydavatel neodmítne svůj vlastní text.

Vytvoření takové dodatečné nabídky vám zabere dvě minuty – stačí duplikovat jednu z aktuálních nabídek, upravit ji, přidat možnost napsání článku, určit počet dní na napsání a přidat částku za copywriting do nabídky. Pamatujte, že jelikož se jedná o obsah, který jste sami vytvořili, můžete jej propagovat bez obav – koneckonců, vy rozhodujete o to, co v něm bude.

8. Přidejte nabídku se zárukou návštěvnosti

WhitePress® se nezabývá pouze SEO agenturami, ale má také mnoho zákazníků, kteří očekávají konkrétní výsledky publikací, nejen dofollow odkaz. Takoví zákazníci si vybírají nabídky s propagací na domovské stránce s odkazy na publikace v sociálních médiích. Někdy to nemusí stačit – někteří zákazníci očekávají specifický zaručený počet shlédnutí svého článku. Takové typy nabídek jsou na platformě často propagovány jako "Super Content Marketing" nabídky.

Při přidávání tohoto typu možnosti musíte pamatovat na to, že od vás vyžaduje konkrétní propagaci, dokud nedosáhnete zaručeného počtu zobrazení stránky. Z toho důvodu:

  • deklarujte pouze počet zobrazení stránky, které můžete poskytnout zákazníkovi. Pokud má váš portál 3 000 UU měsíčně, neslibujte 2 000 zobrazení stránky. Vyhodnoťte své možnosti na základě vlastních propagovaných článků.
  • nezapomeňte, že síce návštevnost může být docílená bezplatně, zaručený počet zobrazení však stránky musí být dosažen do jednoho měsíce. Článek můžete propagovat na hlavní stránce, dokud nedosáhnete požadovaný počet zobrazení stránky, nebo jej například můžete propagovat ve Facebookové skupině, které jste administrátorem.

9. Přidejte nabídku na dobu neurčitou

Ve společnosti WhitePress® chápeme, že "navždy" je příliš dlouhá doba, ale mnoho zákazníků požaduje nabídky, které nezmizí ani po roce. Náš systém monitoruje, co se stane s publikacemi do jednoho roku ode dne vložení odkazu na platformu, a kromě toho v seznamu portálů si může zákazník zkontrolovat, co vydavatel s tímto článkem dělá, po roce až do 36 měsíců po zveřejnění. Pro mnohé zákazníky jsou však jen prohlášení nedostatečné a žádají o záruku, že článek nebude odstraněn, pokud bude portál existovat. Tyto informace jim můžete zajistit vytvořením dodatečné, dražší nabídky na celoživotní publikaci, v níž se zavazujete neodstraňovat článek s odkazem, pokud portál existuje.

10. Přidejte nabídku s neobvyklým časem zveřejnění

Tento typ nabídky je užitečný zejména na dražších portálech. Pokud je cílem propagace konkrétní událost nebo dočasná propagace, není nutné, aby článek zůstal na webu jeden rok. Pro zákazníky je levnější nabídka se speciální propagací atraktivnější. Ta se po určeném čase (obvykle po měsíci) z portálu odstraní. Nezapomeňte však, že musí být na platformě zřetelně označena. Redaktoři WhitePress®-u doporučují, že je nejlepší uvést tyto informace již v názvu nabídky.

11. Optimalizujte rychlost publikování

Čas, za který bude objednávka provedena, je pro zákazníka velmi důležitý. Zejména na konci měsíce, kdy probíhá boj o splnění mediálního plánu a copywriter, který pracuje s agenturou, zpozdil provedení objednávky, počítá se každý den. WhitePress® se vždy snaží pomoci zákazníkům a kontaktovat vydavatele telefonicky s žádostí o co nejrychlejší dokončení objednávky. Před objednáním se však zákazníci i redaktoři WhitePress®-u, kteří si vybírají portál, řídí rychlostí publikování, která je viditelná na každém portálu. Pokud je váš ukazatel rychlosti publikování více než 3 dny, portál se stane méně atraktivním v očích zákazníka, který potřebuje rychlé publikování. Optimální čas je samozřejmě jeden pracovní den.

Měli byste také pamatovat na to, že rychlost publikování můžete kdykoliv vylepšit, protože systém poskytuje také průměr rychlosti publikování všech publikací, jakož i průměr posledních 5 publikací, takže zákazník může vidět, jak rychle vydavatel článek nedávno publikoval.

Už víte, jaké změny je třeba udělat pro zvýšení popularity vašeho portálu na platformě WhitePress®? Pamatujte, že čím je webová stránka relevantnější a kvalitnější, tím snazší je vytvořit poptávku po publikacích za předpokladu, že portál dokážete správně prezentovat a přizpůsobit nabídku různým potřebám zákazníků. Doufáme, že vám naše tipy pomohou!

Už víte, jaké změny je třeba udělat pro zvýšení popularity vašeho portálu na platformě WhitePress®? Pamatujte, že čím je webová stránka relevantnější a kvalitnější, tím snazší je vytvořit poptávku po publikacích za předpokladu, že portál dokážete správně prezentovat a přizpůsobit nabídku různým potřebám zákazníků. Doufáme, že vám naše tipy pomohou!

 

Vaše komentáře (0)
Redaktori WhitePress-u si vyhrazují právo odstranit urážlivé komentáře vůči jiným lidem, které obsahují vulgární slova nebo se netýkají témata.
Správcem osobních údajů je WhitePress s.r.o. se sídlem v Petrovicích u Karviné, Dolní Marklovice 392, Vaše osobní údaje jsou zpracovávány pro marketingové účely WhitePress s.r.o. a subjekty, které mají zájem uvádět na trh své vlastní zboží nebo služby. Marketingový cíl WhitePress s.r.o. zahrnuje komerční informace o konferencích a školeních souvisejících s obsahem publikovaným v části Znalostní báze.

Právním základem pro zpracování Vašich osobních údajů je legitimní účel sledovaný Správcem a jeho partnery (čl. 6 odst. 1 písm. F GDPR).

Uživatelé mají následující práva: právo požádat o přístup k jejich údajům, právo na jejich opravu, právo na vymazání údajů, právo na omezení zpracování a právo na přenos dat. Další informace o zpracování Vašich osobních údajů, včetně Vašich práv, naleznete v našich zásadách ochrany osobních údajů.
Přečtěte si vše
  • Článek ještě nebyl komentován.
Správcem osobních údajů je WhitePress s.r.o. se sídlem v Petrovicích u Karviné, Dolní Marklovice 392, Vaše osobní údaje jsou zpracovávány pro marketingové účely WhitePress s.r.o. a subjekty, které mají zájem uvádět na trh své vlastní zboží nebo služby. Marketingový cíl WhitePress s.r.o. zahrnuje komerční informace o konferencích a školeních souvisejících s obsahem publikovaným v části Znalostní báze.

Právním základem pro zpracování Vašich osobních údajů je legitimní účel sledovaný Správcem a jeho partnery (čl. 6 odst. 1 písm. F GDPR).

Uživatelé mají následující práva: právo požádat o přístup k jejich údajům, právo na jejich opravu, právo na vymazání údajů, právo na omezení zpracování a právo na přenos dat. Další informace o zpracování Vašich osobních údajů, včetně Vašich práv, naleznete v našich zásadách ochrany osobních údajů.
Czytaj całość
Doporučené články