Znáš všechny fráze, díky kterým se Tvá stránka a domény konkurentů zobrazují v Google?

Víš proč má konkurence vyšší návštěvnost z Google než Ty?
Začněte vydělávat peníze ještě dnes.
Zaregistrujte se zdarma

Zjisti:

  • S kterými doménami soupeříš o tytéž fráze. Jaká je jejich strategie?
  • Díky kterým frázím je v Google viditelná Tvá konkurence, a Tvá doména nikoli.
  • Které stránky konkurenčních webů mají největší návštěvnost z Google.

Nevíš odkud vzít taková data? Klid, všechno to zjistíš v modulu Analýza viditelnosti v Senuto. Očekávej každodenní porci nejnovějších dat, podrobných informací a klíčových slov, a mnoho možností filtrování získaných výsledků.Přečti si více o možnostech nástroje a zjisti, co ještě nevíš o své viditelnosti v Google!

Čím je analýza viditelnosti?

Analýza viditelnosti v Senuto

Analýza viditelnosti je modul v Senuto, ve kterém můžeš analyzovat viditelnost libovolné domény v Google. Stručně řečeno, pomocí Analýzy viditelnosti, zkontroluješ všechny fráze, kterých výsledkem ve vyhledávači je zobrazení analyzované domény. Navíc poznáš specifika těchto frází.

Přesné přehledy Ti poskytnou také informace o tom, díky kolika frázím je viditelná Tvá stránka a jak se mění její situace v Google ze dne na den, či z týdne na týden. Data uvedená na transparentních výkresech Ti umožní rychle zhodnotit, zda pozice stránky narůstají nebo klesají.

Aktuální data - týdenní a denní report

Výsledky týkající se klíčových slov jsou zobrazovány ve dvou režimech: denním a týdenním. Slova, která mají vyšší potenciál než 50 vyhledávání měsíčně prověřujeme každý den!

Široká perspektiva dat

Celá databáze klíčových slov v Senuto má několik milionů frází v mnoha jazycích. Np. na Slovensku monitorujeme přes 2 milionů slov, a v Čechách až 4 miliony! To je mnohem více než mají jiné nástroje na trhu!

Díky tomu přesně určíš situaci zkoumané domény a ze širší perspektivy zhodnotíš poklesy a nárůsty její viditelnosti.

Srovnání s konkurencí

Rozsáhlý pohled na data je užitečný o.i. během porovnávání viditelnosti Tvé domény s konkurenční doménou. Přidáním konkurentů do analýzy zjistíš, díky kterým klíčovým slovům jsou viditelní a Ty ne, a opačně. Zjistíš i to, díky kterým frázím se konkurence zobrazuje výše ve výsledcích vyhledávání, a kdy Ty vedeš prim.

Zjisti, díky kterým klíčovým slovům je dána stránka viditelná v Google.

Přihlas se do Senuto a v záložce Analýza viditelnosti napiš adresu domény, kterou chceš analyzovat, a následně klikni> Analyzuj <. O chvíli obdržíš hotový report.

Report Pozice v Senuto

V reportu najdeš níže uvedené informace týkající se každé české a slovenské domény:

  • Průměrný měsíční počet vyhledávání,
  • Pozice v Google pro jednotlivé fráze,
  • Historie pozic na měsíční bázi,
  • Historie pozic den po dni,
  • Změny pozic (poklesy, nárůsty a dny bez změny),
  • CPC.

Klíčové fráze, které se zobrazily v tabulce, můžeš libovolně filtrovat. Co je důležité, fltry je možné libovolně kombinovat, např. hledajíce slova, které odpovídají kombinaci:

  • Pozice >10,
  • Pozice <20,
  • Průměrný měsíční počet vyhledávání >100 (příklad níže).

Analyzuj klíčové slová- objevte mezery (Content Gap)

V Analýze viditelnosti nejen zjistíš, díky kterým frázím je viditelná Tvá stránka, a jaké jsou jejich základní parametry. Dozvíš se taky více o vlastních klíčových slovech a viditelnosti své domény.

keyword_features

Vyskytují se ve frázích, díky kterým si viditelný názvy míst? A brandové slova nebo jména? Víš, jaká je sezónnost Tvých klíčových slov, jejich CPC, počet výrazů nebo obtížnost? V reportu Vlastnosti frází zjistíš dokonce rozšířené výsledky.

Co se ještě dozvíš z Analýzy viditelnosti?

Díky kterým klíčovým slovům stránka v poslední době narostla nebo klesla? (report Nárůsty / Poklesy) 
V reportu Nárůsty / Poklesy zjistíš, díky kterým frázím Tebou analyzována stránka narostla případně klesla - do včera, minulého pondělí, tohoto pondělí a před dvěma týdny.

Kolik frází má analyzovaná doména na jednotlivých pozicích? (report Pozice)

V reportu Pozice důkladně rozanalyzuješ pozice klíčových slov, pro které se Tebou kontrolovaná doména zobrazuje v Google. Navíc porovnáš počet frází na jednotlivých pozicích s konkurenčními frázemi.

positions_cz

Které části webu přinášejí návštěvnost? (report Sekce)
Sekce
je report, který zobrazuje viditelnost ve vyhledávači rozdělenou na subdomény, cesty a konkrétní URL adresy stránky.
Tímto způsobem zjistíš, která část webové stránky generuje Tvému konkurentovi největší návštěvnost.

Kdo je nejbližší konkurencí Tvé stránky v Google? (report Konkurence)

competition_cz

V reportu Konkurence se dozvíš více o své konkurenci v Google. Pamatuj, že častokrát se liší od biznisové konkurence! Navíc poznajíc konkurenty ve vyhledávači, porovnáš jejich viditelnost v Google s viditelností své domény.
Má stránka problém s kanibalizaci obsahu? (report Kanibalizace)

V reportu Kanibalizace zjistíš, zda má Tvá stránka problém s kanibalizaci klíčových slov.
Jinými slovy, existují na Tvém webu stránky, kterým Google přiřadil stejné fráze?
Potom "bojují mezi sebou? Což může vést k poklesu pozice stránky.
Pokud se Tě tento problém týká, zjisti, při kterých frázích a částech webové stránky se vyskytuje, a jak ovlivňuje fluktuaci pozice celé stránky.

Jaké místo má Tvá doména v řebříčku domén v dané tématické kategorii? (report Ranking)

Ranking viditelnosti te report, ve kterém zjistíš, které webové stránky se těší největší viditelnosti v organických výsledcích vyhledávání.

To není všechno! Přihlás se do Senuto, aby si se seznámil s jeho úplnými možnostmi.

Čím se liší Analýza viditelnosti od Monitoringu?

V analýze viditelnosti zjistíš všechny fráze z databáze Senuto, pro které je daná doména viditelná v Google. Získáš úplný obraz její situace v Google, protože v reportu jsou zohledněny všechny fráze z přes 6-milionové databáze českých a slovenských slov.

Na druhé straně v Senuto si sám vybíráš fráze, jejichž pozice pro danou doménu budeš monitorovat. Mohou to být libovolné klíčová slova i mimo databáze Senuto. Pokud chceš monitorovat pozice vybrané webové stránky na vlastní klíčová slova, založ si svůj projekt už teď a začni využívat Senuto.

Shrnutí

Stručně řečeno, pokud chceš zjistit, díky kterým klíčovým slovům je viditelná daná stránka, nakoukni do Analýzy viditelnosti v Senuto. Vygeneruješ tam celý seznam frází spolu s informacemi o nich, prostuduješ historické údaje a porovnáš viditelnost různých domén.

Přejdi do Senuto a rozanalyzuj viditelnost vybrané domény!

Vaše komentáře (0)
Redaktori WhitePress-u si vyhrazují právo odstranit urážlivé komentáře vůči jiným lidem, které obsahují vulgární slova nebo se netýkají témata.
Správcem osobních údajů je WhitePress s.r.o. se sídlem v Petrovicích u Karviné, Dolní Marklovice 392, Vaše osobní údaje jsou zpracovávány pro marketingové účely WhitePress s.r.o. a subjekty, které mají zájem uvádět na trh své vlastní zboží nebo služby. Marketingový cíl WhitePress s.r.o. zahrnuje komerční informace o konferencích a školeních souvisejících s obsahem publikovaným v části Znalostní báze.

Právním základem pro zpracování Vašich osobních údajů je legitimní účel sledovaný Správcem a jeho partnery (čl. 6 odst. 1 písm. F GDPR).

Uživatelé mají následující práva: právo požádat o přístup k jejich údajům, právo na jejich opravu, právo na vymazání údajů, právo na omezení zpracování a právo na přenos dat. Další informace o zpracování Vašich osobních údajů, včetně Vašich práv, naleznete v našich zásadách ochrany osobních údajů.
Přečtěte si vše
  • Článek ještě nebyl komentován.
Správcem osobních údajů je WhitePress s.r.o. se sídlem v Petrovicích u Karviné, Dolní Marklovice 392, Vaše osobní údaje jsou zpracovávány pro marketingové účely WhitePress s.r.o. a subjekty, které mají zájem uvádět na trh své vlastní zboží nebo služby. Marketingový cíl WhitePress s.r.o. zahrnuje komerční informace o konferencích a školeních souvisejících s obsahem publikovaným v části Znalostní báze.

Právním základem pro zpracování Vašich osobních údajů je legitimní účel sledovaný Správcem a jeho partnery (čl. 6 odst. 1 písm. F GDPR).

Uživatelé mají následující práva: právo požádat o přístup k jejich údajům, právo na jejich opravu, právo na vymazání údajů, právo na omezení zpracování a právo na přenos dat. Další informace o zpracování Vašich osobních údajů, včetně Vašich práv, naleznete v našich zásadách ochrany osobních údajů.
Czytaj całość
Doporučené články