Nabídky s garantovanou návštěvností - odhalujeme, jak nová funkce funguje (Otázky a odpovědi pro vydavatele)

Uvádíme novou funkci, z níž budou mít užitek vydavatelé a inzerenti. Možnost přidávat nabídky s garantovanou návštěvností je nyní k dispozici na WhitePress®. Co to je a proč je to jedna z nejdůležitějších změn za poslední měsíce? Odpovídáme na TOP 8 otázek vydavatelů!
Začněte vydělávat peníze ještě dnes.
Zaregistrujte se zdarma

1. Proč bych měl přidat novou nabídku s garantovanou návštěvností?

V databázi portálů si mohou inzerenti vybrat z více než 10 000 webů a 25 000 nabídek a to i z vaší kategorie. Přidáním dalších nabídek s garantovanou návštěvností se odlišíte od konkurence a váš web bude atraktivnější, zejména pro ty inzerenty, jejichž publikačním cílem je dosažení určité návštěvnosti, konverzí, image nebo prodeje.

2. Jak mohu přidat nabídku s garantovanou návštěvností?

Je to jednoduché: Na panelu vydavatele na kartě "moje portály" vyberte web, kterého se nabídka týká, a potom přidejte novou nabídku.

Pomocí posuvníku označte, že nabídka obsahuje garanci návštěvnosti. Po dokončení se políčka, které mají být vyplněny, zobrazí níže. Můžete také upravit již přidanou nabídku. Možnost povolit garanci návštěvnosti je k dispozici na první kartě "Základní údaje".

3. Jaké informace by měla obsahovat nabídka s garancí návštěvnosti?

Kromě standardních nastavení, které byly dosud k dispozici v editaci nabídky (délka propagace, redakční a technické nastavení, cena), musíte vyplnit 3 nové povinné políčka.

Vyberte měrnou jednotku, zobrazení stránky nebo reálné uživatele.

Zobrazení jsou návštěvy webové stránky. Pokud uživatel znovu načte webovou stránku nebo přejde na jinou a pak se vrátí na předchozí, zaznamená se to jako další zobrazení stránky.

Reálný uživatel - uživatel je identifikován na základě údajů z cookies v prohlížeči, který používá, nebo IP adresy použitého zařízení.

Zkontrolujte také, jaký druh návštěvnosti garantujete v rámci této nabídky a kdy splníte předpokládaný cíl propagace. Zkrátka půjde o statistiky s dosaženou garantovanou návštěvností, které budou doručeny inzerentovi.

Také vám doporučujeme vyplnit políčko pro poznámky. Tam můžete uvést zdroje propagace, které používáte.

4. Jsou nabídky s garantovanou návštěvností propagované společností WhitePress?

Mnoho zákazníků WhitePress®, kteří publikováním článků sledují cíle v oblasti zviditelnění, prodejů a výkonu, hledá na platformě nabídky s garantovanou návštěvností. Pro tento účel byl ve vyhledávání vytvořen speciální filtr. Navíc správci účtů, kteří připravují prezentace speciálních nabídek a mediálních plánů doporučují svým klientům nejatraktivnější nabídky, často i ty s garantovanou návštěvností.

5. Jak zjistím, kdy mám odeslat statistiky inzerentovi?

Během přidávání nabídky s garantovanou návštěvností je vydavatel povinen zvolit dobu potřebnou k získání odpovídajících shlédnutí daného článku (např. týden). V den ukončení propagace obdrží od WhitePress® e-mail s žádostí o zaslání statistik návštěvnosti článku s odkazem na příslušné místo v panelu vydavatele, kam může nahrát soubor. Nejlepší možností je však použít sledovací kód WhitePress®. Údaje z tohoto zdroje se automaticky zobrazují inzerentovi a není třeba posílat další statistiky. Informace o konci propagačního období se navíc zobrazí také v sekci oznámení v účtu WhitePress®.

6. Jak by měla vypadat zpráva odeslána inzerentovi?

Nejlepší možností je použít sledovací kód od WhitePress. Pokud vydavatel nemůže vložit kód, může poskytnout statistiky návštěvnosti článku z jiného analytického nástroje (např. Z Google Analytics), který jasně uvádí zdroj článku, datum propagace a počet zobrazení nebo unikátních uživatelů (v závislosti na možnosti vybrané vydavatelem v nabídce).

7. Co když nesplním požadavky?

V případě, že publikace nedosáhla v daném období garantovanou návštěvnost, redakce WhitePress® kontaktuje vydavatele. V závislosti na dohodě s inzerentem může být lhůta prodloužena, nebo podána stížnost.

8. Jak nacenit nabídky s garantovanou návštěvností?

Při naceňování nabídky s garancí návštěvnosti by měl vydavatel objektivně posoudit hodnotu další propagace článku. Za tímto účelem může zkontrolovat průměrné sazby CPC pro dané odvětví / klíčovou frázi - např. v službě Google Ads nebo Facebook Ads. Při určování ceny je důležité vzít v úvahu možné zakoupení placené propagace v případě, kdy nebude možné zaručit dosažení požadované návštěvnosti organickými aktivitami (zveřejnění na domovské stránce webu, sdílení na sociálních sítích nebo rozesláním v newsletteru).

Vaše komentáře (0)
Redaktori WhitePress-u si vyhrazují právo odstranit urážlivé komentáře vůči jiným lidem, které obsahují vulgární slova nebo se netýkají témata.
Správcem osobních údajů je WhitePress s.r.o. se sídlem v Petrovicích u Karviné, Dolní Marklovice 392, Vaše osobní údaje jsou zpracovávány pro marketingové účely WhitePress s.r.o. a subjekty, které mají zájem uvádět na trh své vlastní zboží nebo služby. Marketingový cíl WhitePress s.r.o. zahrnuje komerční informace o konferencích a školeních souvisejících s obsahem publikovaným v části Znalostní báze.

Právním základem pro zpracování Vašich osobních údajů je legitimní účel sledovaný Správcem a jeho partnery (čl. 6 odst. 1 písm. F GDPR).

Uživatelé mají následující práva: právo požádat o přístup k jejich údajům, právo na jejich opravu, právo na vymazání údajů, právo na omezení zpracování a právo na přenos dat. Další informace o zpracování Vašich osobních údajů, včetně Vašich práv, naleznete v našich zásadách ochrany osobních údajů.
Přečtěte si vše
  • Článek ještě nebyl komentován.
Správcem osobních údajů je WhitePress s.r.o. se sídlem v Petrovicích u Karviné, Dolní Marklovice 392, Vaše osobní údaje jsou zpracovávány pro marketingové účely WhitePress s.r.o. a subjekty, které mají zájem uvádět na trh své vlastní zboží nebo služby. Marketingový cíl WhitePress s.r.o. zahrnuje komerční informace o konferencích a školeních souvisejících s obsahem publikovaným v části Znalostní báze.

Právním základem pro zpracování Vašich osobních údajů je legitimní účel sledovaný Správcem a jeho partnery (čl. 6 odst. 1 písm. F GDPR).

Uživatelé mají následující práva: právo požádat o přístup k jejich údajům, právo na jejich opravu, právo na vymazání údajů, právo na omezení zpracování a právo na přenos dat. Další informace o zpracování Vašich osobních údajů, včetně Vašich práv, naleznete v našich zásadách ochrany osobních údajů.
Czytaj całość
Doporučené články