Zvolte si nabídky s garantovanou návštěvností - jak fungují? (Otázky a odpovědi pro inzerenty)

Právě se na platformě objevila nová funkce, z níž budou mít užitek vydavatelé i inzerenti. Jde o nabídky s garantovanou návštěvností, které kromě hodnotného zveřejnění na prestižních webových stránkách zajistí i oslovení příslušné cílové skupiny. Proč se vyplatí vybírat si tyto nabídky a kde je najdete? Odpovídáme na nejčastější otázky inzerentů.
Začněte vydělávat peníze ještě dnes.
Zaregistrujte se zdarma

1. Jak najdu vydavatele, kteří mají nabídky s garantovanou návštěvností?

Je to jednoduché - v databázi portálů WhitePress® rozbalte filtry rozšířeného vyhledávání a zaškrtněte políčko "Nabídky s garancí návštěvnosti". Poté klikněte na tlačítko "Hledat" a v seznamu se zobrazí pouze weby, které splňují výše uvedenou podmínku.

Chcete-li do výchozího zobrazení portálů přidat sloupec s garancí návštěvnosti, upravte seznam sloupců podle snímku obrazovky níže.

2. Proč se vyplatí vybírat nabídky s garancí návštěvnosti?

Bez ohledu na to, zda pracujete na svém obsahovém marketingu nebo provádíte PR aktivity, chcete oslovit co nejvíce lidí z vaší cílové skupiny. Publikování podle tematiky umožňuje zúžit publikum na skupinu zajímající se o dané téma, nicméně počet lidí, kteří najdou váš web, a míra konverze nebo přivedení potenciálních zákazníků také závisí na vhodné propagace obsahu.

Pokud investujete do publikace na předních webových stránkách, měli byste se ujistit, že je váš článek správně exponovaný. Proto jsme zavedli funkci přidávání nabídek s garantovanou návštěvností. Intenzivně ji propagujeme mezi našimi vydavateli a také jednáme o cenách. Chceme, aby co nejvíce portálů mělo nabídky s atraktivní propagací a výhodnými cenami.

3. Jak ověřím, zda vydavatel splnil podmínky nabídky? Co když vydavatel nedokáže zajistit návštěvnost?

Při výběru nabídky s garancí návštěvnosti se inzerentům zobrazí také informace o datu dokončení. Když uběhne stanovená doba, WhitePress® si vyžádá, aby vydavatel předložil statistiku potvrzující splnění cíle. Zpráva přiložená vydavatelem se zobrazí na panelu inzerenta vedle článku. Pokud vydavatel připojil sledovací kód WhitePress®, inzerent má k dispozici rozsáhlé a přehledné statistiky, které lze také stáhnout jako soubor PDF nebo XLS.

4. Jako vydavatelé získávají návštěvnost svých článků?

Hlavními zdroji získávání návštěvnosti vydavateli jsou: propagace na webových stránkách (připnutí na domovské stránce, v tematických sekcích, ukázky v dalších článcích), kanály sociálních médií, mailing, a jiné. Vydavatelé také používají zdroje placené propagace (včetně reklam na Facebooku a Google Ads).

5. Ověřuje WhitePress návštěvnost článků?

WhitePress® byl vždy zastáncem korektních postupů při generování návštěvnosti článků. Jedním ze způsobů, jak zjistit nesrovnalosti v tomto ohledu, je analýza dat ze sledovacího kódu WhitePress®.

Kontroluje mimo jiné zdroje návštěvnosti (zprostředkovatele). Vytvořili jsme a neustále aktualizujeme databázi systémů, které se používají pro nekorektní automatické navyšování návštěvnosti. Když je systém v naší databázi, jím vygenerovaná návštěvnost se pro inzerenta nezapočítává ani speciálně neoznačuje.

6. Hledám nabídku se zaručenou návštěvností a vydavatel ji nemá. Dá se to získat?

Náš tým systematicky vyjednává ceny a rozšiřuje základnu o nové portály. Chcete-li získat další nabídku od konkrétního vydavatele, kontaktujte nás na e-mail: office@whitepress.cz.

7. Funguje tato funkce ve všech jazykových verzích?

Ano, nabídky s garantovanou návštěvností mohou přidávat všichni vydavatelé bez ohledu na jazykovou verzi.

Vaše komentáře (0)
Redaktori WhitePress-u si vyhrazují právo odstranit urážlivé komentáře vůči jiným lidem, které obsahují vulgární slova nebo se netýkají témata.
Správcem osobních údajů je WhitePress s.r.o. se sídlem v Petrovicích u Karviné, Dolní Marklovice 392, Vaše osobní údaje jsou zpracovávány pro marketingové účely WhitePress s.r.o. a subjekty, které mají zájem uvádět na trh své vlastní zboží nebo služby. Marketingový cíl WhitePress s.r.o. zahrnuje komerční informace o konferencích a školeních souvisejících s obsahem publikovaným v části Znalostní báze.

Právním základem pro zpracování Vašich osobních údajů je legitimní účel sledovaný Správcem a jeho partnery (čl. 6 odst. 1 písm. F GDPR).

Uživatelé mají následující práva: právo požádat o přístup k jejich údajům, právo na jejich opravu, právo na vymazání údajů, právo na omezení zpracování a právo na přenos dat. Další informace o zpracování Vašich osobních údajů, včetně Vašich práv, naleznete v našich zásadách ochrany osobních údajů.
Přečtěte si vše
  • Článek ještě nebyl komentován.
Správcem osobních údajů je WhitePress s.r.o. se sídlem v Petrovicích u Karviné, Dolní Marklovice 392, Vaše osobní údaje jsou zpracovávány pro marketingové účely WhitePress s.r.o. a subjekty, které mají zájem uvádět na trh své vlastní zboží nebo služby. Marketingový cíl WhitePress s.r.o. zahrnuje komerční informace o konferencích a školeních souvisejících s obsahem publikovaným v části Znalostní báze.

Právním základem pro zpracování Vašich osobních údajů je legitimní účel sledovaný Správcem a jeho partnery (čl. 6 odst. 1 písm. F GDPR).

Uživatelé mají následující práva: právo požádat o přístup k jejich údajům, právo na jejich opravu, právo na vymazání údajů, právo na omezení zpracování a právo na přenos dat. Další informace o zpracování Vašich osobních údajů, včetně Vašich práv, naleznete v našich zásadách ochrany osobních údajů.
Czytaj całość
Doporučené články