Registrace pro copywritery v modulu Content Premium je již otevřena!

Jste tvůrce obsahu a chybí vám kvalitní objednávky za dobré ceny? Máme pro vás skvělou příležitost!
Začněte vydělávat peníze ještě dnes.
Zaregistrujte se zdarma

Ve společnosti WhitePress® známe velmi dobře trh a potřeby zákazníků - působíme v několika zemích a jsme zprostředkovatelem objednávek obsahu v celkové hodnotě přesahující 1,5 milionu EUR ročně. Naše údaje jasně ukazují, že poptávka po vysoce kvalitním obsahu je obrovská a na jeho vytvoření potřebujete zkušené a specializované copywritery a žurnalisty. V našem modulu Content Premium chceme spolupracovat pouze s těmi nejlepšími!

Model fungování modulu Content Premium je založený na vyhledávacím nástroji pro žurnalisty a copywritery. Potenciální klient při prohlížení seznamu navrhovaných autorů textu nejdříve uvidí profily, které se nejlépe hodí pro danou práci. Objednávka je pak přidělena na základě údajů poskytnutých copywriterem při registraci, proto je velmi důležité vytvořit si vlastní vizitku, portfolio a doplnit co nejpodrobnější informace o svých zkušenostech, vzdělání a pozici. WhitePress® si vyhrazuje právo odmítnout nesprávně vyplněné profily a blokovat účty uživatelů, kteří na svých vizitkách uvádějí nepravdivé informace.

Jak vyplnit profil pro efektivní získávání objednávek?

V modulu Content Premium si může žurnalista nebo copywriter vytvořit pouze jeden osobní profil. Pouze agentura může vytvořit několik profilů pro více copywriterů v rámci jednoho účtu.

Informace o profilu copywritera jsou rozděleny do sekcí. Při vyplňování každé z nich postupujte podle pokynů uvedených níže.

Všeobecné informace

  • namísto avatara použijte svou fotografii, nejlépe pracovní / profesionální - zvýšíte takto svou profesionalitu a zákazníci si vás zapamatují
  • v políčku „popis“ uveďte nejdůležitější stručné informace o sobě, používejte jazyk výhod, abyste prezentovali své výhody a odlišili se od konkurence. Tato část by neměla být příliš dlouhá (maximálně několik vět).

Vzdělání

Vyplněná sekce ukončeného vzdělání je konkurenční výhodou copywritera ve vybraných tematických a odborných oblastech.

  • doplňte informace o studijních oborech, absolvovaných kurzech a specializacích. Směr vzdělávání naznačuje témata / oblasti, ve kterých se autor cítí být nejlepším a je schopen vytvářet kvalitní a relevantní obsah. Jste marketér s diplomem, ale vášnivě se věnujete fotografii a máte zkušenosti spojené s touto profesí? Nezapomeňte tyto informace uvést, protože vám to umožní dostávat atraktivní objednávky s touto tématikou.
  • do políček s popisem uveďte doplňkové informace - např. studijní specializace, témata diplomových prací, témata probíraná v daném kurzu - klíčová slova budou zahrnuta do vyhledávače a pomůžou potenciálnímu zákazníkovi najít vaši vizitku.

Zkušenosti

  • přidejte důvěryhodné informace o vašich pracovních pozicích a povinnostech, zaměřte se na činnosti spojené s tvorbou obsahu (články, propagační materiály, e-maily, brožury, elektronické knihy);
  • popište také zkušenosti, které nesouvisí s copywritingem; takto ukážete, že nejste jen teoretik, ale i praktik v dané oblasti. Pro samotný vyhledávač a také pro zákazníky to může být rozhodující faktor při výběru copywritera.

Rozsah předmětu/zaměření

Modul Content Premium je navržen tak, aby našel specialisty v dané oblasti. Protože není možné být odborníkem ve všech oblastech, doporučujeme zvolit si ty, ve kterých jste nejlepší.

  • ideální je vybrat si a pečlivě popsat 2 - 5 tematických oblastí, na které se specializujete;
  • definujte skutečnou úroveň specializace v dané oblasti (inteligentní vyhledávací nástroj totiž vyhodnotí specializaci na nižší úrovni, pokud žurnalista uvede maximální znalost ve všech svých tematických oblastech)
  • v políčku „Oblíbená témata“ uveďte seznam specializovaných výrazů, abyste zvýšili pravděpodobnost, že váš profil bude vybrán vyhledávačem.

Portfolio

  • podpořte tematické oblasti uvedené v předchozím bodě příklady v sekci portfolio (stačí 2 - 3 příklady)
  • vyberte si nejlepší texty, které jste napsali a ideální je, pokud jsou i podepsány
  • pokud byl váš obsah publikován v známých a renomovaných médiích, využijte možnost umístění odkazů na tyto publikace. Nejlepší je zvolit obsah, který je pozitivně komentovaný a který se nachází na portálech z daného odvětví
  • pokud na svém účtu nemáte online publikaci k danému tématu, můžete také připojit článek v PDF formátu a systém dokončí samotný název publikace
  • obsah bude hodnocen systémem WhitePress® a bude mít vliv na vaše umístění ve vyhledávacím nástroji
  • vyberte nejlepší obsah, aby bylo vaše portfolio transparentní. Zaměřte se na specializaci. Pamatujte, že toto je Content Premium a kvalita je důležitější než kvantita.

Sazby a nabídka

  • použijte seznam služeb připravený systémem WhitePress® a vyberte typy objednávek, na kterých byste chtěli pracovat
  • navrhované sazby můžete upravit tak, aby odpovídaly vašim finančním očekáváním za dokončené objednávky
  • pokud je pro vás obtížné uvést přesnou cenu, nevadí. Konečná cena za službu bude dohodnutá mezi zákazníkem a copywriterem pro konkrétní objednávku
  • mějte na paměti, že vámi zadané sazby jsou sazby před zdaněním.

Profil v angličtině

Velmi užitečnou funkcí, kterou doporučujeme využít při vytváření profilu copywritera, je možnost vytvořit anglickou verzi vizitky. Pokud mluvíte dobře anglicky, poskytnutí informací v obou jazycích může významně zvýšit počet nabídek práce. Pamatujte, že platforma WhitePress® již funguje ve více než 20 jazycích a modul Content Premium je postupně implementován na jednotlivých trzích.

Jak vytvořit anglickou verzi vašeho profilu? V záložce na úpravy profilu má každá sekce vedle políček na zadávání informací tlačítko na přepnutí zobrazení v angličtině (viz snímek obrazovky níže). Zde zadáte přeložen obsah.

 

Použijte svou vizitku i mimo WhitePress®

Pečlivě vyplněná vizitka může být vaší bezplatnou webstránkou. Můžete sami určit její jedinečnou url adresu a použít ji na vaši prezentaci i mimo platformu. Asi víte, jak důležité je portfolio v profesi copywritera. Hledáte objednávky ve skupinách specializovaných pro vaše odvětví, kontaktujete své zákazníky prostřednictvím soukromých zpráv nebo prostřednictvím e-mailu? Odteď už nemusíte posílat desítky příloh. Stačí, že vložíte odkaz na váš web a vaše profesionalita v očích potenciálního zákazníka se takto výrazně zvýší.

Zdá se vám vyplnění profilu komplikované? Nebojte se, intuitivní systém vám pomůže tento proces snadno dokončit. Věnujte mu několik minut a svou vizitku si důkladně připravte. Věříme, že se to projeví v počtu a kvalitě objednávek od inzerentů ve službě Content Premium.

Vaše komentáře (0)
Redaktori WhitePress-u si vyhrazují právo odstranit urážlivé komentáře vůči jiným lidem, které obsahují vulgární slova nebo se netýkají témata.
Správcem osobních údajů je WhitePress s.r.o. se sídlem v Petrovicích u Karviné, Dolní Marklovice 392, Vaše osobní údaje jsou zpracovávány pro marketingové účely WhitePress s.r.o. a subjekty, které mají zájem uvádět na trh své vlastní zboží nebo služby. Marketingový cíl WhitePress s.r.o. zahrnuje komerční informace o konferencích a školeních souvisejících s obsahem publikovaným v části Znalostní báze.

Právním základem pro zpracování Vašich osobních údajů je legitimní účel sledovaný Správcem a jeho partnery (čl. 6 odst. 1 písm. F GDPR).

Uživatelé mají následující práva: právo požádat o přístup k jejich údajům, právo na jejich opravu, právo na vymazání údajů, právo na omezení zpracování a právo na přenos dat. Další informace o zpracování Vašich osobních údajů, včetně Vašich práv, naleznete v našich zásadách ochrany osobních údajů.
Přečtěte si vše
  • Článek ještě nebyl komentován.
Správcem osobních údajů je WhitePress s.r.o. se sídlem v Petrovicích u Karviné, Dolní Marklovice 392, Vaše osobní údaje jsou zpracovávány pro marketingové účely WhitePress s.r.o. a subjekty, které mají zájem uvádět na trh své vlastní zboží nebo služby. Marketingový cíl WhitePress s.r.o. zahrnuje komerční informace o konferencích a školeních souvisejících s obsahem publikovaným v části Znalostní báze.

Právním základem pro zpracování Vašich osobních údajů je legitimní účel sledovaný Správcem a jeho partnery (čl. 6 odst. 1 písm. F GDPR).

Uživatelé mají následující práva: právo požádat o přístup k jejich údajům, právo na jejich opravu, právo na vymazání údajů, právo na omezení zpracování a právo na přenos dat. Další informace o zpracování Vašich osobních údajů, včetně Vašich práv, naleznete v našich zásadách ochrany osobních údajů.
Czytaj całość
Doporučené články