Content marketing nebo obsahový marketing, tj. strategie, která spočívá v získávání zákazníků zveřejněním užitečného a velmi atraktivního obsahu, jehož účelem je vzbudit zájem obecné i specifické skupiny příjemců. Tento způsob marketingu je založen na jednostranném reklamním sdělení, jehož cílem je budování stabilních a dlouhodobých vztahů zapojením lidí, kteří propagují obsah, a jejich příjemců.

Mezi nejoblíbenější formy content marketingu patří:

  • průvodce
  • sponzorované články
  • e-knihy
  • odborné články
  • videa
  • webináře
  • infografiky

 

Úkolem content marketingu je, kromě popularizace značek, vytvoření základu pro zviditelnění na Googlu, který „propaguje“ dobrý obsah. Publikování a propagace populárního a vysoce kvalitního obsahu navíc způsobuje, že uživatelé přirozeně propojují dobrý obsah, což přímo zlepšuje pozici webu ve vyhledávači.

 

Blog Content Marketing je vytvořen editory WhitePress a lidmi, kteří s námi spolupracují. Zahrnuje naše soukromé myšlenky na téma content marketing.

 

Blog byl vytvořen s cílem propagovat myšlenku content marketingu a sdílet naše znalosti s našimi čtenáři. Chceme vám ukázat mnoho aspektů, s nimiž souvisí populární content marketing.

 

V našich příspěvcích se snažíme upozornit na mnoho témat přímo a nepřímo souvisejících s content marketingem, což ukazuje, jak je toto téma rozsáhlé. Doufáme, že vám poskytneme spoustu cenných znalostí, které můžete využít v praxi.

 

Doporučujeme vám číst dál!

Obsahový marketing
Co je sponzorovaný obsah a jak funguje?
Co je sponzorovaný obsah a jak funguje? Kompletní průvodce

Zajímá vás vše z oblasti content marketingu? Přečtěte si náš příspěvek o sponzorovaném obsahu. V článku se dozvíte, co je to sponzorovaný obsah, čím je specifický a jaké jsou jeho hlavní výhody. Vysvětlíme si, jaké může mít podoby, jak se sponsored content začít, jak s ním pracovat úspěšně, a naopak čemu se vyvarovat. Uvedeme si také několik praktických příkladů.

Jak používat ChatGPT
ChatGPT: Jak ho používat pro tvorbu obsahu

ChatGPT je chatbot, který používá zpracování přirozeného jazyka k vytváření konverzačního dialogu podobného lidskému. Tento jazykový model můžete využít jako šikovného asistenta při tvorbě obsahu a zefektivňování marketingové strategie. V našem článku se dozvíte nejen, jak na to, ale získáte také informace o fungování AI v kontextu tvorby obsahu.

Jak dobře dokážou AI detektory klasifikovat obsah?
Jak dobře dokážou AI detektory klasifikovat obsah?

Jak spolehlivé jsou ve světě, který stále více řídí umělá inteligence, AI generované detektory obsahu? Podívejte se na naši case study, ve které demystifikujeme jejich funkčnost, odhalíme jejich paradoxy a podrobně prozkoumáme jejich přesnost. Jste připraveni důvěřovat těmto strážcům autenticity s umělou inteligencí?

Co je to obsahový marketing
Co je to obsahový marketing?

Obsahový marketing „content marketing“ skloňují marketéři čím dál častěji. Rozhodnete-li se jít s dnešní dobou a pustit se do něj, je dobré poznat jeho podstatu a pochopit, proč byste tak měli učinit.

Kolik stojí dobrý text?

Vyplatí se investovat do dobrého textu – to je evangelium obsahového marketingu. A vůbec to není vtip, ve světě, ve kterém každé následné vylepšení algoritmu Google má za úkol identifikovat a propagovat kvalitu ve výsledcích vyhledávání. Dobře napsané texty, které uživatelé pokládají za hodné přečtení, nejsou více pouze záležitostí PR. Jde o případ být či nebýt zobrazen ve výsledcích vyhledávání. OK, takže potřebujete investovat do textů – otázkou ale je: kolik? Kolik to vlastně stojí?

Nástroje zdarma na tvorbu infografiky

Jedním z nejjednodušších způsobů, jak zvýšit návštěvnost svých stránek, je tvořit zajímavý obsah, který uživatelé budou rádi doporučovat a sdílet. Zní to přesně jako slavné prohlášení Matta Cuttse „Build quality content“, a je na tom hodně pravdy. Mezi účinné nástroje k tvorbě obsahu patří infografika, která je čím dál oblíbenější formou SEO aktivit a obsahového marketingu.

Human to human: nová epocha marketingu?

Blíží se soumrak nudných, nezajímavých marketingových kampaní navržených mimo lidské měřítko. Ve všech předpovědích na budoucí sezóny se opakuje jeden motiv: člověk a jeho role v marketingové komunikaci. Zapomeňte na kategorie B2B, B2C a přesuňte se do oblasti human to human.

Jak měřit výsledky obsahového marketingu?

Obsahový marketing neustále získává na popularitě, což jde ruku v ruce s dalším zajímavým jevem: marketingové publikace v podobě reportů, analýz, aplikací či infografiky jsou čím dál oblíbenější. Je tomu tak i na českém trhu. Marketingoví specialisté si totiž postupně začínají uvědomovat význam atraktivní, poutavé formy podání informací.

Vyzkoušejte naši platformu. Působíme mezinárodně.
Zaregistrovat se zdarma