Kvalitní PR články vytvářejí pozitivní vztah ke značce. Klíčem k úspěchu je zajímavý obsah a publikování na vhodném webu.
E-PR jsou vztahy s veřejností na internetu. A právě internet změnil práci PR lidí nejvíce. Nyní může být každý odesílatelem informací a názorů: renomovaným časopisem i účastník sociální platformy. Nemůžete podceňovat žádné názory – dokonce ani ty, které jsou napsané na soukromém blogu. Úlohou PR agentur a PR oddělení je vytvářet zprávu od společnosti, její distribuci a propagaci, ale také reagovat na vznikající názory.
Internet a technologie zajišťují vysokou přenosovou rychlost informací. Tiskové zprávy a odborný obsah mohou být dostupné všem během několika minut od jejich vytvoření. PR profesionálové mohou používat mnoho nástrojů, které usnadňují kontakt s novináři, usnadňují distribuci obsahu a zvyšují jejich dosah.
Na našem blogu uveřejňujeme texty mnoha autorů – stále se je pokusíme udělat užitečnými a zajímavými!
Doporučujeme vám číst dál!