E-PR jsou vztahy s veřejností na internetu. A právě internet změnil práci PR lidí nejvíce. Nyní může být každý odesílatelem informací a názorů: renomovaným časopisem i účastník sociální platformy. Nemůžete podceňovat žádné názory – dokonce ani ty, které jsou napsané na soukromém blogu. Úlohou PR agentur a PR oddělení je vytvářet zprávu od společnosti, její distribuci a propagaci, ale také reagovat na vznikající názory.

 

Internet a technologie zajišťují vysokou přenosovou rychlost informací. Tiskové zprávy a odborný obsah mohou být dostupné všem během několika minut od jejich vytvoření. PR profesionálové mohou používat mnoho nástrojů, které usnadňují kontakt s novináři, usnadňují distribuci obsahu a zvyšují jejich dosah.

 

Na našem blogu uveřejňujeme texty mnoha autorů – stále se je pokusíme udělat užitečnými a zajímavými!

 

Doporučujeme vám číst dál!

PR
Top 100 inspirativních marketérů v ČR
Top 100 inspirativních českých marketérů

Zabýváte se obsahovým marketingem, sociálními sítěmi, PR, copywritingem, SEO či performance marketingem? Chcete poznat výběr z těch nejlepších marketérů v České republice? Hledáte inspiraci, mentora nebo specialistu v konkrétním oboru? Nebo možná právě začínáte své dobrodružství a chcete se učit od nejlepších? Vytvořili jsme pro vás unikátní seznam - subjektivní výběr 100 nejinspirativnějších lidí z marketingu v České republice. Pokud tato jména ještě neznáte, rozhodně byste si to měli vynahradit!

5 příkladů efektivní nativní marketingové kampaně

Internetový marketingový boom v reklamním průmyslu je stále přítomen. Mnozí podnikatelé se museli s novým způsobem propagace seznámit a porozumět mu. Facebooková stránka, AdWords, bannerové reklamy, SEO nebo advertorialy jsou některé z příkladů nového marketingu. Jejich existence následně vedla k nadměrnému množství reklamy na internetu – zasypali nás obrovské displeje, pop-up okna, které způsobily, že podrážděnost uživatele dosáhla kritického bodu.

Public Relations – bezpečné a efektivní SEO

Může se PR použít na podporu SEO? Jak to uskutečnit a získat zpětné odkazy na vaši webovou stránku? Je e-PR užitečné pro každou společnost? Jaké jsou náklady na služby PR agentury a je nezbytné nějakou využít? V článku níže najdete odpovědi na všechny tyto otázky.

10 tipů na efektivní spolupráci s blogery

Dlouhou dobu se mnohé společnosti vyhýbali blogům a pohrdali jimi. Oddělení marketingu se obávala spolupráce s vlivnými, ale nepředvídatelnými autory, které je obtížné sledovat. Přesto se blogeři usilovně snažili získat si důvěru a dokázat, že obsah, který vytvářejí dokáže konkurovat tradičním médiím. Stali se profesionálními obchodními partnery a důležitým prvkem jakékoliv marketingové kampaně. Abyste však zajistili, že spolupráce bude fungovat pro obě strany, měli byste pamatovat na pár věcí.

8 efektivních způsobů, jak může Public Relations podpořit obsahový marketing

Obsahový marketing nezměnil jen pohled na marketing jako na celek, ale přinesl také změny do Public Relations (vztahy s veřejností). Zjednodušeně řečeno – integroval obsahový marketing s PR. Společnosti si začali všímat, že obě sféry mají podobné cíle, a že obojí vyžadují obsah, aby těchto cílů dosáhly. Pokud chcete vědět, jak maximalizovat účinnost obsahového marketingu, je to docela jednoduché – nechte své oddělení marketingu a PR spolupracovat.

10 důvodů, proč je dobré mít firemní blog

Firemní blog je čím dál častější forma inbound marketingu. Přináší mnoho nových možností propagace, které u dosud rozšířených forem, jako jsou bannery, sponzorované články a CPC kampaně, neexistovaly. Tato forma marketingu je skvělým způsobem propagování produktů i služeb. Řídíte firmu a ještě nemáte blog? Uvádíme 10 důvodů, proč blogování zvážit!

Vyzkoušejte naši platformu. Působíme mezinárodně.
Zaregistrovat se zdarma