E-PR jsou vztahy s veřejností na internetu. A právě internet změnil práci PR lidí nejvíce. Nyní může být každý odesílatelem informací a názorů: renomovaným časopisem i účastník sociální platformy. Nemůžete podceňovat žádné názory – dokonce ani ty, které jsou napsané na soukromém blogu. Úlohou PR agentur a PR oddělení je vytvářet zprávu od společnosti, její distribuci a propagaci, ale také reagovat na vznikající názory.

 

Internet a technologie zajišťují vysokou přenosovou rychlost informací. Tiskové zprávy a odborný obsah mohou být dostupné všem během několika minut od jejich vytvoření. PR profesionálové mohou používat mnoho nástrojů, které usnadňují kontakt s novináři, usnadňují distribuci obsahu a zvyšují jejich dosah.

 

Na našem blogu uveřejňujeme texty mnoha autorů – stále se je pokusíme udělat užitečnými a zajímavými!

 

Doporučujeme vám číst dál!

Public Relations
10 tipů na efektivní spolupráci s blogery

Dlouhou dobu se mnohé společnosti vyhýbali blogům a pohrdali jimi. Oddělení marketingu se obávala spolupráce s vlivnými, ale nepředvídatelnými autory, které je obtížné sledovat. Přesto se blogeři usilovně snažili získat si důvěru a dokázat, že obsah, který vytvářejí dokáže konkurovat tradičním médiím. Stali se profesionálními obchodními partnery a důležitým prvkem jakékoliv marketingové kampaně. Abyste však zajistili, že spolupráce bude fungovat pro obě strany, měli byste pamatovat na pár věcí.

8 efektivních způsobů, jak může Public Relations podpořit obsahový marketing

Obsahový marketing nezměnil jen pohled na marketing jako na celek, ale přinesl také změny do Public Relations (vztahy s veřejností). Zjednodušeně řečeno – integroval obsahový marketing s PR. Společnosti si začali všímat, že obě sféry mají podobné cíle, a že obojí vyžadují obsah, aby těchto cílů dosáhly. Pokud chcete vědět, jak maximalizovat účinnost obsahového marketingu, je to docela jednoduché – nechte své oddělení marketingu a PR spolupracovat.

Začněte vydělávat peníze ještě dnes.
Zaregistrujte se zdarma